Kleklanje

torek, 28. januar 2020

Flipping voščilnica


Popoldansko igranje z izdelavo flipping voščilnice me je pripeljalo do tega, da sem v roke vzela barvice, si zavrtela Vladkin video "barvanje z barvicami" in se podala novim dogodivščinam naproti. Imela sem seveda kar nekaj težav s samim barvanjem in sem tudi tu ugotovila, kot pri ročnem rezanju, da bo potrebno veliko več vaje, kot sem mislila.
Naj vam pokažem svojo umetnost 😉


Balončke sem pobarvala z VINK OF STELLA, ki se na fotografiji 
ne vidi tako dobro.
Uporabila sem papirje iz trgovine Mavelu in Darilnice Klavdija.


 Na vsak zavihek sem odtisnila slona, ki v dobrodošlico 
mali Maji nese balon.




Voščilnico lepim v;
                                    valoviti pravokotniki s šivi; mini ABC
                                    pri slonovih

Želim vam prijeten torkov večer 🌸

8 komentarjev:

  1. NO, to mi je pa uganka, kako si naredila. Ne glede na to, uspelo ti je Paše tako lepe barve si uporabila in prisrčne slončke. Nekdo bo zelo vesel.

    OdgovoriIzbriši
  2. Še ena, ki bo napisala, da je to uganka...in to velika. Bravo za vse nove oblike, ki se jih lotiš in osvojiš. Končen izdelek je fantastičen, zdaj pa samo upam, da ga dobi nekdo, ki ga bo znal cenit in ne bo pristal v reciklaži za papir.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super voščilnica, lepo sestavljena in črke imena z rožicami😍😍. Jaz na ta način sestavljeno voščil.imenujem slap- sedaj vem kako je pravo ime😉. Lep pozdrav Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo kako je lepa. Super dobrodošlica za Majo.
    lp, Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Praviš,da rabiš več vaje pri barvanju,No,meni se ne zdi tako.Slončke si namreč pobarvala fantastično.Zopet si lepo skombinirala papirčke in vse detajle.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tole si pa res mojstrsko izdelala. Slončke si čudovito pobarvala in me navdušila, da še sama kdaj poskusim izdelati kaj takšnega. :-) Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški. Sonja

    OdgovoriIzbriši
  7. Tole je pa čudovito, od ideje do izvedbe.

    OdgovoriIzbriši

Več objav...