Kleklanje

nedelja, 19. januar 2020

Pastelno in darila

Res bi bil greh, da se na ta izziv nebi odzvala, saj imam doma toliko lepih papirjev, ki jih je oblikovala Marina iz trgovine Mavelu. Uporabila sem papirje iz kompleta "sladka mala princeska", nekaj posameznih enobarvnih papirjev ter štampiljko iz kompleta "krog in krog (božične)".

Naredila sem voščilnico v pastelnih barvah, kot zahteva izziv pri CRAFT-alnici, kamor jo tudi prijavljam.
Ker so na njej tudi darila, ki pa so tokratna tema 52CCT, jo prijavljam tudi na ta izziv. Na voščilnici sem uporabila šablone Najlepšega para,  kvadrati s šivi in valoviti kvadrati s šivi, jo lepim tudi v Galerijo meseca januarja.
Glavni lik voščilnice je "božičkov pomočnik", ki ga je ustvaril Tim Holtz.



Nisem prepričana, da so barve videti dovolj realno, ker sem jo slikala zvečer ob umetni svetlobi.
Voščilnico lepim tudi v galerijo k Magdi, z bloga ArtMBR na izziv,  "zima in/ali peka.

Za danes je to vse, želim vam lep večer in prijeten začetek tedna.

15 komentarjev:

  1. kako je pa tole lepo, res krasna scena in barve.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita voščilnica, pastelne barve so čisto prave za naš izziv v Craft-alnici.
    Hvala, da si se nam pridružila. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tudi, da sodeluješ v izzivu pri 52CCT. Goga

      Izbriši
  3. Kako je lepa in nežna ta tvoja pastelika. Super.
    Pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito si kombinirala papirčke z različnimi vzorčki. Ne morem se načuditi, kako usklajeno je vse skupaj. Res krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Res bi bilo škoda, če bi tvoji lepi papirčki bledeli tam nekje v kotu. Dobro, da smo te izzvali, da nekaj narediš iz njih. Tale tvoj Božičkov pomočnik tako hiti, da si je pozabil sleči nežno pižamico. Hvala, da si ga poslala tudi na moj izziv.Zelo natančno si izdelala voščilnico in barve lepo uskladila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Love your pastel Christmas card, so very pretty

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite pastelne barva si izbrala in nastale je res lepa in izvirna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tole si pa naredila fantastično.Lepo si skombinirala pastelne barve in vzorčke.Več kot navdušena sem.Le kam hiti škrat s kupom daril? Kdo ve,mogoče pa k meni ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. I just love this image. I keep seeing it and now I think I have to have it. great card. pastels are not your typical Christmas colors but I love how you put yours together. it came together very well! thanks for playing at 52cct

    OdgovoriIzbriši
  10. Oooo Danica, kako očarljiva praznična voščilnica. Tale šablonca me je tako zelo mikala, a sem bila prepozna zanjo!
    Zdaj pa jo bom lahko občudovala pri tebi ;-)
    Hvala, ker sodeluješ na izzivu CCT, pridi še, Majda

    OdgovoriIzbriši
  11. Elle est charmante et adorable cette carte Danica. les couleurs sont si tendres, merci de jouer avec nous chez 52cct, biz

    OdgovoriIzbriši
  12. Danica, krasno voščilnico si ustvarila in naredila zelo lepe darilne paketke :-))
    Zelo sem vesela, da si se nam pridružila na izzivu 52CCT; pridi spet!

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovito voščilnico v nežnih pastelnih barvah si naredila. Krasne papirje si uporabila.
    Hvala, da si se nam pridružila v CRAFT-alnici, kjer sem gostja v mesecu januarju.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo lepo voščilnico si naredila :-)) Krasno si uporabila vse zahtevane barve.
    Vesela sem, ker s sodeluješ na našem izzivu CRAFT-alnice.

    OdgovoriIzbriši

Več objav...