Kleklanje

nedelja, 31. avgust 2014

Vlaganje

Danes se oglašam z malo drugačno objavo. Teh  pet kozarcev je menda letos zadnji, ki sem ji vložila.
Končno sem jih uspela tudi etikirati s šablonami Najlešpšega para :)
Ane da so prav lušni teli kozarčki :)
Zdaj moja fanta ne bosta v dilemi kaj morata prinesti iz kevdra :))



prijavljam jih v Tinino galerijo


Imam še eno stvarco. Že nekaj časa nazaj, me je Vesna izzvala naj poskusim kaj nakvačkati.
V preteklosti sem sicer veliko kvačkala, vendar samo prtičke in nič drugega.
Odločitev, da nakvačkam nekaj kar bom lahko nosila, je bila kar težka.
Res sem si že dolgo želela imeti plet, zato sem sklenila, da si ga poskusim narediti.
Plet bi v originalu moral imeti franže, ki pa meni ne sedejo preveč. 
Odločila sem se za drugačen zaključek, ki je prav lepo izpadel.
Ponosna sem nanj  in vem, da ga bom z veseljem nosila.
Vesna, hvala ti za izziv :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Več objav...