Kleklanje

ponedeljek, 9. december 2019

MŠPU 7/10

Ta čipka mi je zelo všeč, zato sem se odločila, da jo dodam kot strukturo na papir, ki je ena od nalog pri MŠPU.


Ker je čipka zelo bogata, sem se odločila, da ji dodam samo še božično zvezdo, in napis Vesel božič.



Pri naslednji voščilnici sem uporabila dekorativni trak v naravni barvi z velikimi kvadrati. 




 Voščilnico sem sestavila z istim trakom in nanj obesila darila iz kompleta, Okrasimo smrečico.



 Voščilnice lepim v galerijo, med novosti in MŠPU 7  .

  Želim vam lep večer še naprej.

3 komentarji:

  1. Draga Danica, jaz sem tvojo idejo s čipko videla na FB in jo "ukradla". Ampak moja ni niti približno tako lepa in bogata, kot tvoja. :-) Fantastično si sestavila voščilnico. Darila na mreži so pa tudi tako vrhunska ideja, da me prsti že pošteno srbijo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. prva je res bogata in romantična. Ampak druga s temi darilci in pikico raševine pa je TOP. super si poudarila strukturo v ozadju s trakom.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne vem, kako to da sem uspela spregledati vse prekrasne tvoje objave. Sem pa zato tale deževen majski dan izkoristila za iskanje navdiha in občudovanje tvojih kreacij. Noro kako lepo, že sama čipka je čudovita, ampak odtis v papir pa je pravljičen.
    In tudi drugi odtis v papir se krasno poda nastali voščilnici. Še darila, pa je praznična narejena. Verjamem pa, da bi bila tudi s kakšnim pomladnim cvetjem prekrasna ideja. ;)

    OdgovoriIzbriši

Več objav...