Kleklanje

sobota, 23. januar 2021

MARJETICA

    Pa naj bo danes cvetoč deževen dan 😉


Za marjetico sem se odločila, ko sem pri Urški videla to voščilnico. 
Tudi sama imam te šablone že nekaj časa, pa jih kar nisem uporabila.
Niti v snu si nisem predstavljala, da bo tresočka nastala prav s to šablono. 
Se sprašujete zakaj? Zato, ker sem želela, da je v vsakem elementu drugačna barva polnila. Z nekaj truda mi je sicer uspelo, ne pa v celoti, saj se mi je na enem delu pomešalo polnilo med cvetom in listom.

Poleg šablone marjetice sem uporabila: čipkasti pravokotnik, oval z žarki in napis objem. Štampiljka zate, je iz "Božičkovega darila" pri Marini.


Za nekaj časa pa bo ta lepotička takole krasila mojo knjižno polico 😍 

Bodite lepo in podarite veliko objemov!


Voščilnico prijavljam na izziv : 14.izziv pri Veseli hiški - BELA KOT SNEG

Lepim jo v razstavo Mavelu; januar

CRAFT - alnica - Karkoli


10 komentarjev:

  1. Čudovita voščilnica. Prav za okvir. Bravo. Romana

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna voščilnica. Tresočka je narejena v nulo. Zelo mi je všeč, lepo paše v okvir.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno si si zamislila in izpeljala. Čudovit okras.

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantastična ! V vsej lepoti zasije tvoja marjetica, ki bo pritegnila vsak pogled...še posebej v tem čudovitem okvirju. Če malo potreseš se še zablešči, kajne? Hvala za obisk v Veseli hiški in lepe pozdravčke pošiljam. Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je. Super ideja in izvedba. Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  6. O, kakšna lepotička! Krasno si ustvarjala. Polnjenje vsakega razdelka tresočke je bila verjetno prava antistres terapija. :-) Zelo lepo si sestavila tresočko. Čipkasti pravokotnik je čudovit. Všeč so mi nežne barve. Hvala, ker si z nami v Veseli hiški. Objem, Sonja

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita tresočka, in kako lepo si jo postavila v okvir! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  8. Naj se ti najprej iz srca zahvalim,da ti je bila moja voščilnica inspiracija.Vesela sem,da sem te z njo spodbudila k ustvarjanju.
    No,in sedaj sem ostala brez besed 😉 Sploh ne najdem prave besede,s katero bi opisala tole lepotičko.Enostavno fantastična ❤❤❤

    OdgovoriIzbriši
  9. Wau! Prekrasna je. Tako nežna elegantna. Domiselno, da jo uporabiš v okvirju za okrasitev knjižne police. Lepo, da si ustvarjala z nami v Vesweli hiški.Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  10. Ooooo, kako je lepa Danica - hvala za navdih :)
    In hvala, ker si jo dala na ogled tako v Veseli hiški kot v Craft-alnici.
    Majda

    OdgovoriIzbriši

Več objav...