Kleklanje

ponedeljek, 29. november 2021

Praznično okno


Današnji pogled skozi okno je bil marsikje obdarjen s prelepo zimsko idilo.
Sama imam sneg zelo rada, pogled nanj mi pričara mir, tišino in spokojnost. 
Vse  okoli mene je nekoliko bolj tiho, za kar je poskrbi bela snežna odeja. 
Res imam rada sneg. 

Na mojih voščilnicah pa je pogled skozi okno nekoliko drugačen. 
Skozenj se ne vidi snega, se pa vidi praznično vzdušje, ki je temu času primerno.
Za samo izdelavo sem uporabila šablono Najlepšega para, 
novo kolekcijo prazničnega papirja Aleksandre Mihelič in okno, 
ki je od Crafters Companion.



Voščilnici lepim v galerijo Najlepšega para.

Želim vam lep večer in lepe sanje.

4 komentarji:

  1. O, kako krasno si vse skupaj skombinirala v čudoviti voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepi voščilnici si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč mi je tvoje okno in predvsem to, kako lepo si uporabila dizajnerski papir. Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši

Več objav...