Kleklanje

torek, 22. november 2022

MŠPU 10/1 Ozadje z doma narejeno štampiljko

 


Pri prvi nalogi MŠPU 10 smo morali doma izdelati štampiljko, 
ki jo bomo uporabili za  ozadje voščilnice. 
Štampiljko sem izdelala tako, kot nam je v videu pokazala Tina.
 Uporabila sem šablone Prepleteni tag in pravokotnik s šivi.

Moram priznati, da sem s samo štampiljko in odtisom več kot zadovoljna. 
Nastalo je več barvnih odtisov, ki jih bom kasneje 
uporabila na mojih naslednjih projektih.


Več težav sem imela s tem, kaj naj na to ozadje postavim...
nazadnje sem se odločila za srčno snežinko 2, ki jo še vedno najraje uporabljam. 
Uporabila sem tudi št. 25, ki v temu primeru ponazarja pomemben 
krščanski praznik in napis vesele praznike.


Voščilnico lepim v:

MŠPU 10

galerija meseca novembra


2 komentarja:

  1. Prav luštna je in ozadje si lepo izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično si opravila s to nalogo. Všeč mi je izbira barv in kanček rdeče ji da posebno noto.

    OdgovoriIzbriši

Več objav...