Kleklanje

četrtek, 8. februar 2024

ZELENJE

 Mesec je naokoli in z njim nova skica, ki jo je tokrat izbira Branka.

Ker sem imela narezanega kar nekaj božičnega zelenja št.2 Najlepši par, sem se odločila, da ga uporabim na današnji voščilnici. Nanj sem obesila Spelllbindersove ornamente, ki sem jih predhodno toplotno embosirala z NUVO gold powder. Dodala sem še nekaj sekvenčkov in perlic ter praznični napis.



7 komentarjev:

  1. Zelo je lepa s tem zelenjem. Pridna, da izdeluješ novoletne <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo in super ideja

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo voščilnico si naredila po skici. Všeč mi je barvni izbor.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito praznično voščilnico si naredila :-)) Krasno si uporabila skico!
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT ❤️

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita praznična voščilnica. Hvala za družbo pri 52CCT. Goga

    OdgovoriIzbriši
  6. Oooh kakšna bleščeča in čarobna praznična voščilnica!
    Všeč mi je ideja z zelenjem in prazničnimi ornamenti. Hvala, da si se poigrala s skico pri našem izzivu 52CCT.
    Všeč so mi barve in zlati detajli jo naredijo res elegantno!

    OdgovoriIzbriši

Več objav...