Kleklanje

petek, 6. oktober 2017

SKICA

tako, tukaj pa še medo, ki ga prijavljam na izziv v CRAFT-alnice "SKICA", in v galerijo meseca oktobra.
Medo je izdelan v 3D, vendar se na sliki to ne vidi tako dobro kot sicer. Na nosku se mu poigrava snežinka, ki je ravno tako iz seta "Medvedja prijatelja" Za sneg sem uporabila stencil šablono "Najlepšega para" in Impasto gel, ki sem ga pomešala s Perfec Pearels. 
Napis " Srečno novo leto" je iz komlata Novo leto set 1in prihaja iz trgovine Mavelu, kot MFT šablona Valovit krog.



 Tako, to je to.
 Pošiljam vam en velik objem in lep ustvarjalni, pohodniški, družabni kakeršen koli že vikend, 
samo da bo lep in zdrav 💜💜💜

13 komentarjev:

  1. Veš na kaj se mi je ujelo oko? Na medvedkov šal. :-) Bravo! Čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja iiii, kok je pa tale luškan. Pa kok fajn si kombinirala šal in spodjii del.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici.Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  3. Jej....koliko ljubkosti!!! Od snežinke do šala na vzorec... Krasna je!

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako zelo nežen in cart je tale tvoj medo Danica - popoln!
    Tudi tebi - čudovit vikend ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč mi je kako si se lotila naše skice :-)) Čudovita praznična voščilnica. Medvedek je zelo cart.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo CAS voščilnico si izdelala, še posebej mi je všeč kako si medvedeka postavila v krog.Hvala, ker ustvarjaš z nami izzivu CRAFT-alnice.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  7. Iiii,kako je pa tale medo ljubek.Lepo si sestavila voščilnico v celoto.Je pa tudi meni v oči padel medvedkov šal.

    OdgovoriIzbriši
  8. O koliko lepega si nam pripravila za ogled. Vse mi je všeč. Sploh medvedka si domiselno umestila na voščilnico. Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  9. uu kakšen lepotec s fensi šalom je tvoj medo :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. O, je lušna in tale medo, ki lovi šnažinke, tudi ;) Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  11. Snežinko si tako domiselno odtisnila nad smrčkom. Voščilnica je prikupna in lepo sestavljena. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. joj...sedaj mi res delaš skomine s temi medoti :). Čudovita voščilnica in tako nagajiva snežinka :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako sem lahko zamudila to tvojo medvedkasto objavo??? Prelepa uporaba Tininega medvedka in zaslužena izbira med TOP 3! Čestitke!!!!
    Majda

    OdgovoriIzbriši

Več objav...