Kleklanje

nedelja, 31. december 2017

VOŠČILO

Če je sreča kapljica vode, 
če je zdravje žarek sonca 
in če je ljubezen čudovit svet, 
Vam želim vsega za cel planet!

Pa skočimo z iskreno mislijo v leto 2018!



Spodobi se, da pokažem kaj sem uspela ustvariti pred prisilnim brezdeljem 😄




ŽELIM VAM VESELO SILVESTROVANJE

11 komentarjev:

  1. Hvala za prelepo voščilo. Vse najlepše želim tebi in tvojim. <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi tebi želim vse dobro, hkrati pa lepo silvestrovanje. Srečno!
    Krasne voščilnice so nastale.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi tebi želim vse dobro, hkrati pa lepo silvestrovanje. Srečno!
    Krasne voščilnice so nastale.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna bleščeča belina na tvojem dreveščku, ampak voščilnica št 1 je pa pri meni in je bila deležna že veliko občudovanja. Jaz pa se bom ponovno zaljubila v svoega moža, saj sem belo omelo postavila tako, da vedno hodiva mimo nje.

    Čirs v novo leto in naj bo ZDRAVO in zaljubljeno.

    OdgovoriIzbriši
  5. čudovite voščilnice in hvala za tisto, ki je pripromala do mene :). Vse dobro tudi tebi in tvojim :)!

    OdgovoriIzbriši
  6. O drevesce krasi tudi našo dnevno sobico
    vse dobro Danica tebi in tvojim
    bodi dobro
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  7. Tebi in vsem tvojim dragim želim vse lepo v letu 2018.
    Voščilnice so krasne.

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Danica, hvala za prelepe želje -današnje in tiste, ki so prispele v naš domek s tvojo čudovito voščilnico! Vse dobro, predvsem zdravja želim tudi tebi hvaležna, ker SI! En velik objem, Majda

    OdgovoriIzbriši
  9. Ena je priromala tudi v naš domek. Hvala zanjo in lepo voščilo.

    OdgovoriIzbriši
  10. No sedaj sem se pa tudi jaz sprehodila po tvojem blogu. Čudovite stvari delaš in ne vem kako sem zgrešila tvoj blog. Navdušena nad škatlicami. Res so krasne. Od sedaj naprej ne bo več problem da bi te zgrešila, ker sem te dodala na seznam. Hvala za lepo voščilo, tudi tebi vse lepo v tem letu in pa seveda veliko ustvarjalnosti, časa, predvsem pa zdravja, ljubezni, sreče...

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala za čudovito voščilo. Vse lepo tudi tebi in vsem tvojim.

    OdgovoriIzbriši

Več objav...