Kleklanje

petek, 2. marec 2018

Akvarel

To pa je moj akvarel. Zamislila sem si hišico visoko v gorah, kjer ni mestnega hrušča. Obdajajo jo le zvoki narave in božiček v svojih saneh, ki hiti obdarovat vse ljudi po svetu.
Za samo izvedbo sem uporabila  Distress ink in tempere. 
Postavila sem ga v okvir šablone Najlepšega para. 





Voščilnico prijavljam na izziv 52 CCT - Watercolour










Želim vam en čudovit vikend ♥

16 komentarjev:

  1. Beautiful card and lovely watercolours...I am now your newest follower, come over and see me if you wish.xx[aNNie' blog] 🐇

    OdgovoriIzbriši
  2. One word --- WOW Thank you for taking part in our 52 Christmas Card Throwdown Challenge - Myrna DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Perfect simple frame to set off your magical scene. Just what every boy and girl wants to see on Christmas Eve. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito zimsko idilo si ustvarila :-)) Voščilnica je zelo lepa.
    Hvala, ker se igraš z nami pri 52 Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno pokrajino si pričarala, tako spokojno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Že prejšnjo voščilnico s tole hiško sem občudovala in pri tej ni čisto nič drugače.Si kar predstavljam hiško v gorah, obdano s tišino in snežno idilo.Prekrana je.
    Pozdravček :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasen motiv in prekrasno ozadje. Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  8. Uauu tole je pa enkratna...taka da jo postaviš na polico in občuduješ in občuduješ...

    OdgovoriIzbriši
  9. Tole je pa naravnost fantastično. Krasna akvarelna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita zimska idila. Popolnoma si me navdušila z motivom in barvanjem. Fantastično!

    OdgovoriIzbriši
  11. Tole pa je zimska idila da jo vikaš. Čudovito si ujela zimski trenutek :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo mi je všeč uporabljen okvir najlepšega para, prav tako belina ki poudari lepoto zasnežene vasice. Zelo je lepa.

    OdgovoriIzbriši
  13. Lepo si si zamislila in prav tako lepo tudi izpeljala.

    OdgovoriIzbriši
  14. Krasna je. Trenutek ujet za vedno
    Lp Tamara 😊

    OdgovoriIzbriši

Več objav...