Kleklanje

nedelja, 26. maj 2019

Sivka

Tina, nam je zopet postregla z eno čudovito kolekcijo šablon, kateri se res nisem mogla upreti.
Z njimi sem začela ustvarjati takoj, ko mi jih je poštar dostavil na dom 😍
Eno svojih del vam predstavim danes, ostale pa bodo morale še malo počakati.
Nekaj sem že pokazala pred dnevi na FB - ju, končni izdelek pa je tu:
Uporabila sem šablone in štampiljke Lavanda ter šablone Vesela pošta. Lepim v galerijo.







Drage moje ustvarjalke, v mesecu marcu sem praznovala svoj rojstni dan.  Vsem, ki ste me obdarile s svojimi prečudovitimi izdelki, bi se danes rada zahvalila iz dna ❤️. Res je malo pozno, vendar drugače žal ni šlo. Še enkrat hvala, en velik objem prav vsem ❤️❤️❤️

8 komentarjev:

  1. Lepo te je brati po dolgem času. Čudovito si skombiirala Tinine novosti v novo mojstrovino :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, čudovito si ustvarjala. Krasen izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo je spet občudovati tvoje krasne in v nulo dodelane izdelke. :-) Čudovito in domiselno si uporabila nove šablone in štampiljke od NP. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako zeloooo lepo - barve, motivi, materiali, čudovita kombinacija.
    Lepo, lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Pričarala si pravo ustvarjalno poezijo. Tako lepo si vse skombinirala in vesela sem,da lahko spet občudujem tvoje krasotice.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vrhunsko in nadlepo...jaz pa nimam zabeleženega tvojega rosjtnega dne :-(...

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno si ustvarjala s sivko.

    OdgovoriIzbriši
  8. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši

Več objav...