Kleklanje

četrtek, 30. marec 2017

ZA SPOMIN

Spodobi se, da naredim vsaj eno objavo na mesec :D
Menim, da sem po voščilnicah, ki vam jih bom pokazala kar prepoznvna. Rada jih delam in z njimi razveseljujem ljudi okoli sebe.


 Škatlo sem tudi tokrat oblekla v knjigoveško platno. Borudro pa sem naredila z luknjačem Marthe Stewart, meni zelo ljub luknjač. 

 Na sredini prve strani voščilnice je bila kasneje dodana še slika slavljenke.

 Sončnice, ki so meni najbše so mi zelo olajšale delo, saj so se kar same postavile na pravo mesto in  to brez dodatkov:)

Naklekljala sem še ogrlico v črno zlati barvi, ki je bila pika na i.



Enak model voščilnice, ki pa jo papir prikaže v povsem drugačni luči.
 

 Tudi za sveti krst je bilo treba malo pomigati z možgančki in narediti nekaj za lep spomin na ta dogodek.








Na koncu drage moje prijateljice, se vam globoko iz srca zahvaljujem za lepe želje in čudovite voščilnice, ki ste mi jih poslale za rojstni dan.  


Želim vam en lep topel in sončen vikend.

11 komentarjev:

  1. Res so lepe tvoje voščilnice. Ne morem povedat katera mi je lepša od prvid dveh. Krstne sta pa tudi tako kjut. Lepo si ustavrjala.
    Upam da si lepo praznovala ��.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, tole je pa objava polna prekrasnih izdelkov. Prav občudujem vsakega posebej. Prava mojstrica si.

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Danica, ena tvojih krasnih škatlic je na razstavi v mojem prenovljenem brlogecu. Hvala ti zanjo. :-) Vsi tvoji izdelki, ki si nam jih danes pokazala, so prava paša za oči. Čudovito ustvarjaš in v vsakem izdelku pustiš tudi delček sebe. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Danica, to bi bil pa greh, da nam teh čudovitih stvari ne bi pokazala. Prelepe stvari si ustvarila.

    OdgovoriIzbriši
  5. To pa je objava. Čudovita, bogata in zelo lepo izdelana darila in voščilnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasno. Čudoviti detajli in izbrane barve. Vsak izdelek je prelep.
    Vse najboljše za praznik, čeprav je že mimo :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Wauuuu to pa so izdelki. Kar vzdihujem zraven od vsega lepega. Voščilnice so delane ali je takšen izrez. Prosim za kratka navodila. Čudovite so. Da ne govorim o ogrlici... prekrasna.

    OdgovoriIzbriši
  8. Sem morala kar nekajkrat zrolati gor in dol, ker me je več kot navdušilo tvoje ustvarjanje. Prelepe voščilnice in vsaka zase je posebna, sploh prva.

    OdgovoriIzbriši
  9. Danica, pri tebi sem bila pa danes na obisku zeloooo dogo - tudi sama sem popotovala gor in dol, pa še enkrat pa... Prava galerija čudovitih, mojstrskih izdelkov...
    Hvala za navdih in inspiracijo, Majda

    OdgovoriIzbriši
  10. Danica, pri tebi sem bila pa danes na obisku zeloooo dogo - tudi sama sem popotovala gor in dol, pa še enkrat pa... Prava galerija čudovitih, mojstrskih izdelkov...
    Hvala za navdih in inspiracijo, Majda

    OdgovoriIzbriši

Več objav...