Kleklanje

torek, 8. avgust 2017

Kuverta

joj joj joj lovim zadnje minute za sodelovanje na izzivu CRAFT-alnice. 
Ves teden sem govorila,  tokrat pa res moram narediti eno objavo na blogu, saj je pogled na zadnje objavljen datum res žalosten.
Sem ravno pri izdelavi še ene darilne - poročne kuverte in sem se spomnila, da še nisem naredila objave. 
No pa jo pišem :)



 Ta kuverta je bila narejena za našega tamladega :) na njej sem uporabila Tinine šablonce in jo prijavljam v galerijo meseca avgusta.











                                                Prve tri kuverte prijavljam na izziv CRAFT-alnice


Za to lepotičko sem našla navdih na Pinterestu







In na koncu še moja izvedba bokeh tehnike.

Na kuverti in v notranjosti voščilnice sem uporabila stencil šablono Najlepšega para, 
zato jo lepim v galerijo meseca avgusta.
 Se opravičujem, da nisem bolje predstavila svojih izdelkov, 
vendar res lovim zadnje minute na izzivu :))) Želim vam lep in topel teden.

8 komentarjev:

  1. Uau, koliko krasnih izdelkov...čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  2. Najprej celo stoletje nič pol pa vse naenkrat 😂😂. Vidim, da če že ni časa za objave, za ustvarjanje se ga najde in tako je prav. Krasno si tole naredila in druga kuverta za Craft-alnico mi je najbolj všeč. Uganeš zakaj ??
    Hvala, da si se nam pridružila. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Lili, seveda uganem zakaj, Vintage je vendar najina strast pri ustvarjanju :)

      Izbriši
  3. Iiiii koliko prekrasnih izdelkov si nam postregla.Sem prav pogrešala tvoje objave.Od prve do zadnje lepotičke so ....wawww...več kot čudovite.
    🤗 in 😚
    Urška

    OdgovoriIzbriši
  4. Koliko krasnih izdelkov! Meni se pa najbolj dopade tista s padalom, ker je nekaj posebnega in ravno zaradi tega odstopa od ostalih.
    Hvala, da si se nam pridružila v CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovite darilne kuverte si naredila in jih zelo lepo sestavila :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. O, pa koliko krasnih kuvert si naredila. Vsaka zase je zelo lepa in zanimiva. Hvala, da si se vzela v roke in napisala objavo ter se nam pridružila v CRAFTalnici ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Koliko lepotičk si ustvarila - ena lepša od druge, čisto si me navdušila!!!
    Prelepo!
    Naj bo takšen tudi tvoj dan, Majda

    OdgovoriIzbriši

Več objav...