Kleklanje

petek, 16. marec 2018

Rdeče - eko

To voščilnico pa sem naredila za izziva :




Uporabila sem:
Najlepši par - šabloni Čarobni prazniki in Božična zvezda. Lepim jo v galerijo.
Papir je iz stare zaloge.

 



Želim vam lep vikend.

20 komentarjev:

  1. Charmante carte Moje, sobre et élégante, merci de jouer avec nous chez 52cct, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Love your placement/design for the sentments. Thank you for taking part in our 52 Christmas Card Throwdown Challenge - Myrna DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo je lepa. Všeč mi je ta dvojni napis. Zelo izvirno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa voščilnica in dvojni napis takole prav krasno izgleda :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ker se igraš z nami pri 52 Christmas Card Throwdown.

      Izbriši
  5. Zanimiva izvedba dvojnega napisa in pa všeč mi je preprostost voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  6. A beautiful simple design but still with lots of interest. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  7. Všeč mi je kombinacija barv in seveda sem tudi sama opazila dvojni napis. Super voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  8. vau, prekrasna kombinacija barv in postavitev!

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepo in elegantno voščilnico si izdelala. Dvojni napis me je očaral. :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Izvirna ideja z dvojnim napisom. Rdeča lepo poudari vse skupaj. Ampak meni je v oči padel ta krasen eko papir, ki je take tople barve, ki ga iščem povsod..

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepa voščilnica. super si uporabila eko karton.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  12. Super si uporabila eko in rdečo in naredila čudoviti voščilnico. Aja pa vse naj, naj :)!

    OdgovoriIzbriši
  13. Lepo si ustvarjala. Dvojni napis prav pritegne pogled. Malo z zamudo te pozdravljam kot gostujoča pri CRAFT-alnica.

    OdgovoriIzbriši
  14. Rdeča in eko papir, kaj še potrebuješ več. Krasno ustvarjanje in hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  15. Danica, zamaknjeni napis mi je čista desetka. Krasna voščilnica je!

    OdgovoriIzbriši
  16. Očarljiva voščilnica je Danica - dvojni napis me je čisto prevzel.
    Prijeten večer ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši

Več objav...