Kleklanje

torek, 23. oktober 2018

MŠPU 3D voščilnica

Juhej, tudi meni je uspelo narediti domačo nalogo😄
Po daljšem premoru vas zopet vse prav lepo pozdravljam. Ker delam objavo s telefona je nekoliko bolj skromna :)
Moja naloga je videti takole:



Lepim jo MŠPU in galerijo oktober 2018
Šablone, ki sem jih uporabila so vse od Najlepšega para.

6 komentarjev:

  1. Veselje bo pogledat vso paleto teh 3D voščilnic...še ena krasotica, ki bo polepšala Tinin dan.

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč mi je ideja s hišico in tvoji palčki so pridni kot ti. Čudovita 3d voščilnica. Sem tudi sama prepričana da bo Tina vesela.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kolk super se komb.hišica s palčki, prav ljubek domek imajo. Odlična ideja in izvedba, pozdravček Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito si postavila škratjo hiško :)


    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo mi je všeč, ker si se spomnila uporabiti hiško.

    OdgovoriIzbriši
  6. Iiiii,dobrodošla nazaj.Pogrešala sem tvoje objave in izdelke.
    Simpatično 3D voščilnico si naredila.Tudi sama sem imela v mislih hiško,pa si me malček prehitela :) Lepo si pobarvala škratke in jih razporedila po voščilnici.
    En veeelik objemček ti pošiljam :)

    OdgovoriIzbriši

Več objav...