Kleklanje

ponedeljek, 24. februar 2020

Pet 3D cvetov

Tako kot sončnice, so mi pri srcu tudi drobnocvetke, ki so največkrat v spremstvu večjih cvetov in s svojo prisotnostjo obogatijo šopek.
Tokrat nastopajo samostojno kot šopek v rokah gospodičen, ki ga bodo ponesle nekomu v pozdrav in mu polepšale dan.
Naredila sem pet voščilnic s šablonami deklice od najlepšega para.
Gospodične so oblečene v dizajn, ki ga je kreirala Marina iz Maveluja in Marianne design. Cvetke sem pobarvala s copic ciao markerji.



drobne cvetke sem izrezala s šablonami: planike in cvetoči božič
peclji so izrezani s šablono: mali medvedki - pentljica




 Tukaj pa še skupna fotografija


Voščilnice lepim v:
CRATF-alnica - pet 3D cvetov
Galerija meseca februarja

Želim vam lep zaključek ponedeljkovega dne 💐

12 komentarjev:

  1. Danica brez besed sem ostala. Kako lepe in mične gospodične si nam prikazala in ti šopki so naravnost fantastični. Marinini papirčki so res lepi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, kako pri-srčne gospodične! Zares čudovita serija rojstnodnevnic!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita serija! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako nežne in prikupne so vse. Zelo so mi všeč!

    OdgovoriIzbriši
  5. Danica, skrolam gor in dol in se čudim tvojim mojstrovinam. Že šopke si mojstrsko nadgradila, ko pa vidiš še to kolekcijo in stil tovjih manekenk... moj poklon :)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. P.S.: Hvala, ker si se ustavila tudi v CRAFT-alnici in pustila tole kolekcijo na naši polički :)!

      Izbriši
  6. Draga Danica, hvala za lepotičke.😁 Čudovite oblekice si sešila pupam. Šopki so zelo lepi. Uf, kako miceno je vse! Zelo mirno roko imaš.😁

    OdgovoriIzbriši
  7. Mične so tvoje gospodične.Pravo modno kolekcijo so predstavile in tile majceni šopki..uf,tole pa je bilo enega natančnega barvanja,sestavljanja in leplenja.Navdušena sem še pa še :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna modna revija. Vse ena manekenka, pa tako različna oblačila in dodatki. Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovite deklice. Lepo si sestavila celo serijo.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepe in simpatične voščilnice si naredila :-))
    Vesela sem, ker sodeluješ na našem izzivu CRAFT-alnice.

    OdgovoriIzbriši
  11. Prave mini gospodične so nastale pri tebi in pravo modno revijo imajo v teh ljubkih krilcih. Ampak ti mini in ljubki šopki rož pa so svetovni, mislim da bi jih bil vsakdo zelo vesel. :)

    OdgovoriIzbriši

Več objav...