Kleklanje

petek, 28. februar 2020

Mixed media

Zopet zadnje minute za prijave na izziv. Res ne vem kam hiti ta čas? Leto se je komaj začelo pa je že konec februarja! Smo morda preskočili kakšen mesec?
Kakor koli že, za mixed medio sem naredila dva spominska okvirja za dve prečudoviti dekleti. Naj jima bo v lep spomin.


Za izdelavo sem uporabila: teksturno pasto, Distress oxide, tempera, mini prills,  stencil šablone, štampiljke, izrezke iz lepenke, rezalne šablone Najlepšega para in Marianne design, kovinski medaljon in seveda čipka.
 Ko sem papir v celoti obdelala, sem ga postavila v okvir, ki sem ga ravno tako okrasila z Lemon craft dizajn papirjem.


Izdelek lepim v Veselo hiško - MIXED MEDIA.
                           galerija mesec februar

 Imela sem to čast, da sem bila ta mesec pri njih na obisku, kjer sem se lahko predstavila s svojim delom.
Še enkrat hvala stanovalkam Vesele hiške ❤️


Želim vam lep in ustvarjalni vikend 🌺

8 komentarjev:

  1. OOOO pa ti si neverjetna...veščkam tovj mix media - fantastično si dodelala papričke :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, to je pa res tako lepo, da bi človek samo gledal. Prekrasna izdelka v mixed medii. Punci bosta navdušeni! Jaz sem pa vesela, da si svoj talent delila z nami v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita okvirčka! Mi je všeč, da si tudi okvirje oblepila... In še dobro, da ima letošnji februar gratis dan:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj, še dobro, da nekdo ne krade dnevov samo meni... ravno je bil prvi pa je že zadnji in še dodaten dan... Krasno si ustvarjala, včeš sta mi. Hvala, ker si ju pokazala v Veseli hiški in vesele smo bile obiska. Objem!

    OdgovoriIzbriši
  5. Danica, čudovito si predstavila mešano tehniko na krasnih izdelkih. Vse je skladno in v zelo lepih barvah. Prejemnici sta gotovo navdušeni. :-) Lepo te je bilo gostiti v Veseli hiški. Hvala, ker si se nam ponovno pridružila. Objem! Sonja

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito ! Oba okvirja sta odlično ustvarjena s tehniko Mix Media. Nežne pastelne barve, reliefna struktura in lepi dodatki, ki pritegnejo pogled. Verjamem, da si dobila veliko pohval in upam, da se bolj pogosto lotiš Mix Medie, saj ti gre super! Hvala, da si nam svoje ustvarjanje pokazala v Veseli Hiški in naj se te sreča dotakne. Objem, Veana R.-DT

    OdgovoriIzbriši
  7. Prelepo si ustvarjala, prijateljici bosta sigurno navdušeni.

    OdgovoriIzbriši
  8. vau, paša za oči, take perfektne kombinacije.

    OdgovoriIzbriši

Več objav...