Kleklanje

torek, 10. marec 2020

Jubilej

Oblika voščilnice, ki sem jo tokrat naredila na prošnjo prijateljice, ki se je glasila takole: "ej, rabim eno čisto preprosto voščilnico za mojo babi, ki praznuje 80 let". Aja, pa jutri bi jo rabila. Saj boš, ane? Rada te imam.
Ura je bila 20:00 ko sem se peljala iz službe, naslednji dan pa sem zjutraj imela službo. Halo, kako naj to naredim!
Seveda sem jo naredila, in mi je tudi zelo všeč.


Hvala Maja, ker si me izzvala, saj jo lahko prijavim še v CRAFT-alnico, kjer praznujejo 10 obletnico bloga. Draga dekleta hvala za vaš trud in požrtvovalnost.
Želim vam še na mnoga leta ❤️❤️❤️
Voščilnico lepi v galerijo mesec marec
 Veselo hiško - cvetoča pomlad 
 ArtMBR - zima ali pomlad



13 komentarjev:

  1. Čudovita je! Všeč mi je kako cvetje dopolni belino!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa je res krasna....čisto si me navdušila!

    OdgovoriIzbriši
  3. Manj časa imamo lepšo voščilnico naredimo,saj ni časa za kompliciranje. Odlično si opravila nalogo in naredila prekrasno voščilnico v belem.

    OdgovoriIzbriši
  4. O, Danica, kako lepa voščilnica! Čisto sem navdušena. Popolna je. Hvala, ker si jo pokazala v Veseli hiški. Objem.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako eleganco si ustvarila, čudovita :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau, prekrasna je. Všeč mi je, kako si z venčkom zelenja in cvetja popestrila elegantno belino. Hvala, da svojo mojstrovino deliš z nami v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala za čestitke in hvala, ker si se pridružila praznovanju CRAFT-alnice :-))
    Zelo lepo voščilnico si naredila in jo krasno sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasna elegantna kreacija je nastala. lepo, da si okrasila galerijo naše Vesele hiške.pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  9. Dobra si in v tako kratkem času.
    Eni res ne vedo koliko dela je z voščilnico, pa vidijo le končni izdelek, ne pa tudi ideje, ki se najprej rojeva v etru, potem pa še v materialni obliki.
    Moj poklon.

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako zelo nežna in mehka je tvoja voščilnica, pa elegantna na kvadrat.
    Hvala za navdih in hvala, ker se igraš z nami v Veseli hiški :-)
    Pridi še, vedno te je lepo srečati, Majda

    OdgovoriIzbriši
  11. Ooh prečudovita je! :)
    Všeč mi je preprostost in belina ob okroglem jubileju.
    Kadar imamo najmanj časa, nastanejo najlepše umetnine in tole je živi dokaz.

    OdgovoriIzbriši
  12. Dobrodošla pri meni in oprosti za tako pozen odziv z moje strani. Hvala, da si s to elegantno voščilnico ki ima tako lepe detajle prišla tudi k meni.

    OdgovoriIzbriši
  13. Eleganta in prelepa voščilnica ! Všeč mi je okvirček okrog številke. Nekaj posebnega ! Hvala za obisk v Veseli Hiški in lepo se imej ! Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši

Več objav...