Kleklanje

torek, 31. marec 2020

Cvetoča pomlad

Včeraj sem si vzela čas in se sprehodila po ustvarjalnih blogih. Videla sem ogromno lepih izdelkov z lepimi zapisi. Nekatere sem pokomentirala vseh pa res ne. Prosti dan sem preživela zelo "lažerno", brez dela, brez obremenitve možganov, tako zelo na "izi" ☺️ Moram priznati, da mi je zelo dobro delo.

Pokažem vam dve voščilnici, ki sem jih uspela narediti v mesecu marcu. 

Prvo, narejeno v zlato beli kombinaciji sem poslala


Zvončke v natur - beli kombinaciji sem namenila 

Drage moje ustvarjalke, tiste, ki lahko ostanete doma, ostanite in naredite še kakšno lepo voščilnico.
Pošiljam vam velik, s pozitivno energijo prežet objem in ostanite zdrave ❤️


Voščilnici lepim 
Galerijo meseca marca

pri delu sem uporabila: 
 Zvončki - Najlepši par
Napis - Najlepši par
Okvir z žarki - Mavelu
Tekoče perle - Rayher
Transfer gel DUO - Darilnica Klavdija


8 komentarjev:

  1. Ojej...kako je pa tole lepo. Bo res treba zlate listke privleč na plano....čudovita prva v zlati kombinaciji...in druga za Majdo....tile zvončki na natur papirju....kako lepo pašejo. Odlični sta...sicer bo pa sigurno tudi njun komentar podoben.

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Danica...za prvo lahko potrdim, da je v živo nekaj izjemnega...prav gotovo to velja tudi za drugo...a prva mi je čisto posebno ljuba. Iz srca hvala!!! ...in prosim, ostani zdrava!

    OdgovoriIzbriši
  3. Izjemno lepi voščilnici si izdelala. Zlata me je čisto začarala. Saj ne, da bi zvončki kaj zaostajala, ampak neverjetna eleganca zlato bele kombinacije in prelepega motiva... sanjsko.

    OdgovoriIzbriši
  4. Obe sta prekrasno narejeni.Nad prvo pa sem naravnost očarana.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito si ustvarjala. Ena je lepša od druge. Tudi mene je pri prvi navdušila ta lepa zlata barva. Kombinacija natur, bela, zelena pa je naravnost fantastična.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako čudoviti sta obe tvoji voščilnici. Prva ena sama eleganca v zlatih odtenkih. Druga pa v meni eni najljubših barvnih kombinacijah. Naravno, belo in zeleno. Popolno in verjamem, da sta bili prejemnici prav tako navdušeni.

    OdgovoriIzbriši
  7. Všeč so mi tvoje voščilnice!

    OdgovoriIzbriši

Več objav...