Kleklanje

nedelja, 31. oktober 2021

MŠPU III. Preprosta tresočka

 


Danes se javljam s 3. nalogo MŠPU. Tokrat sem posegla po malo starejši štampiljki Najlepšega para
Iz kompleta štampiljk in šablon, Medvedja prijatelja, sem uporabila in pobarvala enega od prijateljev, ter ga posadila na hribček snega. 
Padajoče snežinke so ga popeljale v svet prazničnega veselja.
Na beli foto karton sem odtisnila snežinke, ki sem ga izrezala s šablono  Okrašeni pravokotniki
Iz njih sem sestavila osnovo za tresočko. Dodala sem še napis iz kompleta Prazniki na vrvici. 
Za tresočko sem uporabila, paus papir, polnilo iz perlic in sekvenčkov. 
Pa poglejmo, kaj je nastalo v mojem ustvarjalnem kotičku 😉



Želim vam lepo sončno nedeljo.




7 komentarjev:

  1. Uau, krasna je! Lepo si jo pobarvala!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito tresočko si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako zamišljeno opazuje snežinke in se ne da motit. Ljubka tresočka.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nežna,pravljična in zasanjana voščilnica. Lepo si pobarvala medvedka in ga umestila v čarobno voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo mi je všeč tvoja preprosta tresočka. Lepo si vse skupaj sestavila. Ja, ta MŠPU nas vsako leto med drugim tudi združi v ustvarjanju.

    OdgovoriIzbriši
  6. Danica, kako zelo je lepa! Pa medo je čudovito pobarvan...

    OdgovoriIzbriši
  7. Tako zelo je lepa in nežna. Čudovito.

    OdgovoriIzbriši

Več objav...