Kleklanje

torek, 19. oktober 2021

Rožnato za Evropa Dona

 

Tudi to leto, so se dekleta v CRAFT-alnici potrudila in nam omogočila 
sodelovanje v dobrodelni akciji Evropa Dona. Hvala dekleta.

Letos je moje sodelovanje za dobrodelni namen Evropa Dona, prav posebnega pomena...
Kar nekaj časa sem premišljevala kaj naj uporabim na mojih izdelkih za ta namen. 
Na koncu so zmagale pravljične vejice, ki jih imam neskončno rada in Tinini metuljčki. Uporabila sem tudi šablono - Amerikanka 2.

Poklon vsem, ki na takšen ali drugačen način sodelujejo v tovrstni dobrodelnosti.

Tukaj pa so moje tri voščilnic.


Voščilnico lepim v:
Najlepši par - jesenska galerija
Želim vam lep dan še naprej 🎗


 

10 komentarjev:

  1. Kolk ene nežnosti, naj ta prhutajoča in bleščeča krilca pobožajo prejemnice in jim privabijo nasmeh. Pozdravček Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Danica, kako so lepe...tako zelo nežne in prefinjene...

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau, kako so čudovite. Nežne barve, krasni metuljčki in te elegantne bordure v vogalčkih... Perfektno! Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Nežno, elegantno, narejeno z mislijo na vse, ki se borijo s to boleznijo. Mi lahko zaupaš, kako je narejena kotna bordura oz. kaj si uporabila. Krasno je!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Helena, hvala za komentar. Bordura je narejena s stencil šablona, ki sem jo pred leti kupila v Vicenzi in Rayherjevo strukturno pasto. Za šablono žel nimam proizvajalca.

      Izbriši
  5. Hvala, ker z zelo lepimi rožnatimi voščilnicami sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovite voščilnice si izdelala. Nežne so in zelo lepo sestavljene. Všeč mi je vzorec bordure.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite čestitke si naredila :-)) Krasno ozadje si ustvarila.
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice in hvala, ker si dobrodelna!

    OdgovoriIzbriši
  8. Nežne voščilnice in navdušila si me z ozadjem. Bordura pa jim doda posebno noto.

    OdgovoriIzbriši

Več objav...