Kleklanje

sreda, 8. februar 2023

Metuljčki

 Zdaj je pa že čas, da tudi jaz pokažem izdelke novosti Najlepšega para. Tina je tudi tokrat poskrbela, da bomo imele polne roke dela in polno idej, ki jih bomo pokazale   preko svojih izdelkov. 

Prvi projekt ki sem ga naredila, je namenjeni moji vnučki, katera bo kmalu praznovala svoj 8. rojstni dan. 
Razveselila jo bom z metuljčki, ki sem jih toplotno embosirala 
z belim  NUVO prahom, nato pa sem jih pobarvala z Distress Oxidi. 

Napis iz kompleta "Razpri krila"  ki sem ga odtisnila na voščilnico, 
mi je že ob predstavitvi novosti padel v oči in sem takoj vedela kje in kako ga bom uporabila.


Voščilnico odlagam na poličko Najlepšega para - galerija za februar.

                                                  CRAFT - alnica - Za ljubljeno osebo  


3 komentarji:

  1. Tako nežna in tako ljubka voščilnica je nastala izpod tvojih rok. Iz nje seva prava milina. Zelo si se potrudila pri izdelavi ( no, pa saj se vedno <3)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito voščilnico si naredila :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa voščilnica za ljubljeno osebo. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši

Več objav...