Kleklanje

petek, 3. februar 2023

Zima


Pri 52 Christmas Cards Throwdown poteka izziv Paper Piecing. 

Andreja nam je tokrat pripravila za izziv sestavljanka papirja.

Sama sem izbrala motiv dečka in deklice, ki se trudita narediti snežaka.  

Štampiljko sem večkrat odtisnila na potiskan papir in enkrat na bel papir za štampiljke. 

Iz potiskanega papirja sem izrezala oblačila in z njimi oblekla malčka, ki se trudita narediti snežaka.

Nato sem nastali sliki izrezala še okvir, jo prilepila na osnovo voščilnice in dodala Majin napis Naj sneži .

Voščilnico sem zasnežila z belo tempera barvo in s Tininimi  snežinkami.




 







9 komentarjev:

  1. Danica! Zelo lepa voščilnica - me spominja na mladost in vragolije, ki sva jih s sestro počele <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Zima, what a sweet card and you did such a great job with your paper piecing. Thanks so much for sharing your lovely card with us at 52CCT this week. Smiles, Kathy DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Odtis je tako ljubek in takoj pritegne pozornost. je pa nekaj posebnega saj je izdelan v paper piecing tehniki. Seveda pa ni za spregledati celotno bogato dekoracijo voščilnice. Hvala, da si jo pripela tudi v CRAFT-alnico, kjer sem tokrat gostja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo luštna voščilnica. Ja delanje sneženjega moža je res pravo zimsko veselje. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo simpatičen motiv si izbrala in sedaj mi je jasno, zakaj nisi hotela drugega ;) Pričarala si pravo zimsko pravljico.

    OdgovoriIzbriši
  6. U kako nžna voščilnica, zelo lepo si oblekla malčka. Hvala, ker si se pridružila izzivu na 52 CCT.

    OdgovoriIzbriši
  7. Congratulations Danica! Such a great win! Be sure to come back often.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita je tvoja voščilnica :-)) Lepa zimska scena!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši

Več objav...