Kleklanje

ponedeljek, 23. oktober 2023

ZABAVNI NEGATIV

Pa smo zopet v šoli :) Še dobro da obstaja MŠPU in to že 11 po vrsti, ker se tako vsaj lotim izdelovanja novoletnih voščilnic.

Za prvo nalogo sem si izbrala medenjake iz kompleta Nogavica - tresočka. Dodala sem še napis vesele praznike in to je bilo to. Nastala je ena medena voščilnica. 

 Voščilnico odlagam na poličko:

 Želim vam lep začetek tedna 😉



3 komentarji:

  1. Danica, čudovita je tvoja ideja z medenjački...krasno voščilnico si izdelala. Hvala ti, ker si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mene to takoj spomni na testo za medenjake in rezanje z modelom. Zelo zabavno :) Všeč mi je tvoj avoščilnica in sem vesela, Danica, da se nama pridružuješ tudi tokrat.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hudo zabavna medena voščilnica🥰. Pozdravček k tebi Andreja

    OdgovoriIzbriši

Več objav...