Kleklanje

petek, 12. januar 2024

Ustvarjanje po skici

Pa smo zopet na začetku. Me prav zanima, koliko voščilnic bom uspela narediti v letu 2024 za tedenske izzive pri 52 Christmas Card Throwdown

Vsako leto lepo kaže, da jih bo nastalo kar nekaj, nato pa ni časa za slikanje, pisanja objave.....No, bomo videli kako bo letos.

Danes vam pokažem prvo, ki sem jo naredila s povsem novo šablono Spellbinders iz trgovine Papirnati kotiček. Seveda sem jo morala takoj preizkusiti. Moram priznati , da sem z njenim izrezom hudo zadovoljna.

Prva sobota v mesecu pri CCT je namenjena izdelovanju prazničnih voščilnic po skici. V tem mesecu nas usmerja Andreja L





Voščilnico odlagam na poličko:
galerija Najlepšega para - Prazniki na vrvici


5 komentarjev:

  1. Wauuu, Danica fantastična je tvoja praznična voščilnica z božično bodiko!
    Čisto sem navdušena. Tako elegantno čarobna je in prav pravljična! <3
    Krasno si ustvarjala po naši skici in hvala, ker si se nam pridružila na izzivu 52! Valentina DT

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo Danica, čudovita je tvoja praznična voščilnica in lepo si jo sestavila :-)) Krasno si sledila moji skici!
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT ❤️

    OdgovoriIzbriši
  3. Naravnost čarobna je tvoja voščilnica. Po eni strani minimalistična, po drugi pa tako praznično bogata. Z njo si me več kot navdušila<3

    OdgovoriIzbriši

Več objav...