Kleklanje

nedelja, 14. januar 2024

SVETI KRST

Nov začetek se glasi izziv v CRAFT-alnici, že #351 po vrsti. Ob tej priložnosti vam pokažem voščilnico za sveti krst, ki je še nisem imela časa objaviti. 



Voščilnico odlagam na poličko:
CRAFT-alnica #351 - NOV ZAČETEK



7 komentarjev:

  1. Krasna voščilnica za Nov začetek. Ta set šablon sem dolgo občudovala in sedaj so končno pri meni. Lepo ustvarjanje še naprej <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Iz voščilnice sije nežnost in milina. Lepo si skombinirala od barv, dodatkov in postavitve.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si ustvarjala na temo nov začetek. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako lepa mi je, da sem si jo shranila na Pinterest. Nežna, elegantna ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako zelo lepa krstna voščilnica. Tako nežna, polna miline.
    Te šablone kar kličejo po nežnih voščilnicah. Čudovito ustvarjanje!

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna voščilnica za nov začetek. Hvala ti za družbo v Craft-alnici. Goga

    OdgovoriIzbriši
  7. Všeč mi je tvoja voščilnica za Sveti krst :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFTalnici ❤️

    p.s., če lahko, me zanima čigavo šablono si uporabila, lep vodni kamen

    OdgovoriIzbriši

Več objav...