Kleklanje

nedelja, 14. februar 2016

Resist tehnika

To tehniko sem enkrat že delala, vidite jo lahko tukaj. Meni je bil kočni izdelek zelo všeč. Če se dobro spomnim, smo v osnovni šoli  "osnovni šoli, vau " :D to tehniko delali takole, najprej smo narisali sliko z voščenko ali voskom, nato pa z vodenimi barvami pobarvali sliko. O kako smo bili veseli, ko se je izpod barv pokazalo kaj smo narisali :)
Za izziv,  "Ko me inspirira"  sem naredila dve voščilnic v resist tehniki.
Na prvi voščilnici sem rožice odtisnila na natur papir, in jih pobarvala z voščenko. Nato sem jih  senčila z Distress blazinicami.



  Uporabila sem Tinine štampiljke iz kompleta "Prijaznost na poti." Voščilnico lepim v februarsko galerijo " Najlepšega para"




Verjetno ste opazile, da se mi je vrstni red med prvo in drugo objavo pomešal :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Več objav...