Kleklanje

ponedeljek, 9. december 2019

MŠPU 7/11

Naslednja domača naloga se glasi Nepobarvan odtis, pobarvano ozadje.
Ne vem zakaj, ampak moje letošnje snežinke kar silijo v polovične odtise.


Na voščilnici sem uporabila šablono in štampiljko snežinke, iz maskirnega papirja napis sem izrezala napis in vse skupaj osenčila z Distress inki.



 Voščilnice lepim v galerijomed novosti in MŠPU 7  .

  Želim vam lep večer še naprej.

7 komentarjev:

  1. Ooo kako čudovito si ujela pol snežinke na zimskem nebu! Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  2. oooo, kako izjemno mi je lepa! To prelivanje modre barve...krasno!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako zelo lepa voščilnica. Čudovite barve in odtis snežinke. Krasna!

    OdgovoriIzbriši
  4. Vsak detajl na tej lepotički je fantastičen, celota pa sanjsko lepa.

    OdgovoriIzbriši
  5. WAW - tole pa me je sezulo na polno, si že shranjujem idejo. TOP voščilnica! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelivajoče barve z dodatkom bele.Noro lepo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lesketajoča snežinka in to čarobno nočno nebo, wauu!
    Popolna zimska pravljica.

    OdgovoriIzbriši

Več objav...