Kleklanje

ponedeljek, 16. december 2019

Srčna snežinka

Moje sposobnosti okoli žaganja so v meni vzbudile po še več žaganja . Dobro, da danes začnem zadnjih pet nočnih v letošnjem letu in bodo lesene letvice varne pred menoj😂 .
S šablono Najlepšega para" Srčna snežinka "  sem okrasila leseno korito, ga malo zasnežila in pripravila  novoletno dekoracijo, ki bo letos krasila naš balkon. Manjkajo sicer še malenkosti, ki bodo morale počakati do nedelje.
Dekoracijo lepim v galerijo meseca decembra.


Želim vam lep ponedeljkov večer.

7 komentarjev:

  1. Vauuu, kako lepo. Srčkasta snežinka poveže celoto. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res si se potrudila z žago... Upam, da žage ne boš postavila v kot, ker mi je rezultate zloo všeč. Super ideja, da korito okrasiš s snežinkami, še boljša pa sama dekoracija :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno dekoracijo si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Še ena super babi. :-) Tvoja princeska bo skakala od navdušenja, ko bo zagledala tole pravljično dekoracijo, sosedje bodo pa verjetno imeli malo daljše nosove. :-)) Sanjsko!

    OdgovoriIzbriši
  5. Uau, kako fantastična dekoracija. Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši

Več objav...