Kleklanje

sreda, 21. april 2021

SLON V TRAVI

  En lep sončen pozdrav vsem skupaj. Ko sem odprla svoj blog in ugotovila, da sta od zadnje objave mila kar 2 meseca, me je kar zmrazilo. Neverjetno kam je ta čas ušel!?

Naj bo kakor koli, ta lepotec, ki se bo danes predstavil na ozki voščilnici, je razveselil dečka, ki je praznoval svoj 1. rojstni dan in je nad živalmi nadvse navdušen.

Beseda in slika je namenjena slonu, katerega je ustvarila Tina iz Najlepšega para. 

Poleg te šablone sem uporabila še: oblake, balon in travo, ki je od MD.

Na voščilnici sem uporabila papir iz trgovine Mavelu.


V notranjem delu je čakal medo, ki je dečka popeljal v pravljični svet voščila.



 Voščilnica je bila odeta v mehek rižev pair na katerem sta počival metulje Najlepšega para narejena za Rayher.


Na pokrovu je med oblaki lebdel balon, s številko 1.


Voščilnico lepim v kolekcijo in galerijo Najlepšega para.

Želim vam lep večer še naprej in se beremo prihodnjič 😉

6 komentarjev:

  1. Vaauuu. Ne morem se je nagledati. Pravi BUM. Čudovita je. lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo tako zelo lepa in nežna je...nekaj krasnega <3!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je in prav luškana s prepogibom, ki bo dalmalemu santiagu polno dela :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna voščilnica zloženka! Tako pozitivna in vesela z ljubkim slončkom, ki je zaželel vse najboljše malemu fantiču. Zelo lepa kombinacija barvnih papirjev in všeč mi je oblika zloženke. :)

    OdgovoriIzbriši

Več objav...