Kleklanje

torek, 22. junij 2021

Vintage




V življenju nas doletijo stvari, ki jih sicer ne načrtujemo, pa vendar se z njimi moramo spopasti. 
Za trenutek te novica prikuje ob tla, prilepi zaušnico kot je v življenju še nisi doživel...pride trenutek, ko se moraš odločiti kako naprej. Na misel mi je prišel pregovor iz sv. pisma " Pomagaj si sam in Bog ti bo pomagal " .To sem tudi storila, s pozitivno energijo v vero, bom premagala vse kar mi trenutno "hoče vzeti energijo". Hkrati pa mi je dalo možnost, da imam čas zase, da se spoznam in najdem v sebi tisto, kar sem skozi leta potisnila nekam v ozadje, kjer je potrpežljivo čakalo na svoj čas...




Izza oblakov je posijala svetloba, ki je skozi okno silila proti meni, me nežno pobožala in zašepetala, danes je tvoj dan, pokaži po čem ti duša hrepeni.
Moje misli so se kot mozaik sestavljale in se kmalu skristalizirale. Še kako dobro sem razumela sporočilo.
Ozrla sem se po svojem templju in rekla, to bo to: vintage, rože, čipka, lep papir in platno. To sem jaz, in v temu neizmerno uživam. 
Zdaj pa vas vabim, da si ogledate moje ustvarjanje.

                                                   Voščilnica narejena v Vintage stilu za gospo 70 let


Rožice sem naredila iz fomirane pene, nekaj zelenja iz papirja, ura iz laserskega izreza, čipka,  tekoče perle, 
prečudovit papir in rezalna šablona, 
 sta bila osnova za vse elemente, ki so na voščilnici.





Za tako voščilnico se seveda spodobi, da je shranjena v škatli, 
ki sem jo prav tako naredila v Vintage stilu in je iz lepenke 
oblečene v platno.

Želim vam lep🌞 in ustvarjalen teden



6 komentarjev:

  1. Danica čudovita voščilnica. Vedno nas mora nekaj doleteti, da se potem ustavimo, streznimo, spoznavamo in posvetimo čas sebi in našim najbližjim. Delaj tisto kar te veseli. 🤗😘

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga moja Danica...Naredi si tako, da boš zmogla in tako kot se ti počiutiš OK. Če komu pač ni všeč, naj ne bo ob tebi... Tale voščilnica mi jemlje dih - tako dovršena eleganca s škatlico, ki da piko na i svečanosti dogodk in voščilnice. Moj poklon :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Življenje nas neprestano preizkuša. Še posebno takrat, ko najmanj pričakujemo. Prepričana pa sem, draga moja, da boš ti to zmogla:).
    Ko sem zagledal tole voščilnico pa sem ostala odprtih ust. Tako dovršena, tako precizna, skratka popolna. Elegantnost kar sije iz nje in za piko na i še škatla...waww, fantastično. Moj poklon za tole izdelavo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je! Držim pesti, da se kmalu spet postavi tako kot je prav!

    OdgovoriIzbriši
  5. Uau, Danica. Tvoj komplet voščilnice in škatlice je dih jemajoč. Fantastično, tako dovršeno in elegantno. Bravo!
    Danica, želim ti, da najdeš moč in vero in vse se bo obrnilo, kot je prav. Objem!

    OdgovoriIzbriši
  6. Življenje so vzponi in padci. Razgledi so na vrhu najlepši ampak pot, ki jo naredimo nas naredi močnejše in takšne, da znamo videti na vrhovih lepote tega sveta, odkrivati nove razglede ter zgrabiti priložnosti, ki se nam ponudijo. Nastala je prekrasna in elegantna vintage voščilnica. In za takšno krasotico je prav, da je shranjena v škatli, ki njeno bogatost le še poudari. Srečno in pogumno v nove zmage in priložnosti!

    OdgovoriIzbriši

Več objav...