Kleklanje

ponedeljek, 15. januar 2024

BARVNA LESTVICA

 Smo že v drugem tednu ustvarjanja božično novoletnih voščilnic pri 52CCT.

Tokrat je na vrsti barvna lestvica rumena, oranžna in rdeča. Za to voščilnico sem dobila res, ampak res dobro inspiracijo pri Andreji in Romani.  Všeč so mi voščilnice, na katerih so uporabljene različne tehnike. Sama sem se tokrat po dooolgem času preizkusila v ustvarjanju z stencil šablono, teksturno pasto, senčenjem z Distress oxidi in inki, sestavljanju delikatnih zadevic Tima Holtza....in ja, naredila sem to voščilnico v barvah, ki jih določa izziv. Na njej so tudi svetleče zadevice Glossy accents in NUVO Mica mist sprej. Žal jih s telefonom nisem uspela slikati tako, da bi bil ta sijaj na sliki viden.


Voščilnico odlagam na poličko:
52Christmas Card Throwdown - barvna lestvica




6 komentarjev:

  1. u kako krasno si se lotila naloge. Čudovito! Hvala, ker sodeluješ na blogu 52 CCT.

    OdgovoriIzbriši
  2. Wav čudovita je. Prav izžareva toplino. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantastično si združila več tehnik in ja...nastala je prekrasna voščilnica v sončnih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  4. Danica Your creativity came together beautifully in this stunning card. Smiles, Kathy

    OdgovoriIzbriši
  5. Woow, fantastična praznična voščilnica!
    Kar žarijo tvoje sveče na prekrasnem ozadju! Res, prav čarobno!
    Hvala, da si se nam zopet pridružila, tokrat na barvnem izzivu pri 52CCT!

    OdgovoriIzbriši
  6. ooo kaka lepotička, čudovita je tvoja praznična voščilnica in lepo si jo sestavila :-)) Všeč mi je, kako si uporabila moje barve!
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT ❤️

    OdgovoriIzbriši

Več objav...