Kleklanje

sobota, 27. januar 2024

ŠIVANJE

Pri 52 Christmas Card Throwdown sem z zmago na izzivu " Ustvarjanje po skici" dobila čast sodelovati kot gostja tokratnega izziva na katerem želijo videti ŠIVANJE.

Za izdelavo voščilnice sem uporabila šablono Najlepšega para. Ker je šablona premajhna, sem jo dvakrat premaknila v dolžino in širino ter s tem prilagodila velikost na katero sem lahko izvezla praznični motiv. 
Uporabila sem tudi šablono Maveluja, s katero sem izrezala notranjost okvirja, ki sem ga s šivalnim strojem prišila na spodnji dekorativni papir.
Dodala sem še izreze sladkih palčk in jih prilepila na rob okvirja. Tudi medo je dobil v šapo svojo sladko palčko, ki je ravno tako od Najlepšega para.





Voščilnico odlagam na poličko:
galerija Najlepšega para - Medvedja prijatelja, šivanje

3 komentarji:

  1. quelle beauté Danica, c'est magnifique et adorable, merci d'`tre notre guest designer cette semaine, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastično voščilnico si izdelala. Hvala za gostovanje pri 52 cct

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita praznična voščilnica :-)) Všeč mi je tvoje šivanje!
    Vesela sem, da si naša tokratna gostja pri 52CCT ❤️

    OdgovoriIzbriši

Več objav...