Kleklanje

petek, 16. februar 2024

BELO - MODRO

Kot je moja svakinja Urška že napisala v svojem blogu, da sva klepetali po sporočilih in ustvarjali za izziv pri 52 Christmas Card Throwdown, sva se med tem resnično zabavali. Pri njej sta nastali dve krasni voščilnici, pri meni pa ena. 
Za to voščilnico sem uporabila štampiljke in šablone Najlepšega para.
Božično zvezdo in zelenje sem toplotno embosirala z NUVO mikro belim prahom.
Nato sem modri papir dodatno senčila z modrimi odtenki DISTRESS OXIDE blazinicami. Za večji 3D efekt sem izrezala iz foamir pene dve božični zvezdi, jih malo osenčila z modro barvo in ju prilepila na voščilnico.


7 komentarjev:

  1. Your card is absolutely gorgeous...very creative using just blue/white. Using the foam in the centers added beautiful depth. I love it all! Smiles, Kathy

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, nisva bili pridni samo pri klepetanju temveč tudi pri izdelovanju voščilnic. Vsekakor morava ponoviti :) Naredila si prekrasno papirnato lepotičko v modri in beli barvi <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa belo modra novoletna voščilnica. Hvala za sodelovanje pri 52 CCT izzivu

    OdgovoriIzbriši
  4. Danica, wooow pravljične zimske božične zvezde si ustvarila! Čudovita in prekrasna zimsko praznična voščilnica. Super sta ustvarjali z Urško, vidim, da sta imeli obe super navdih in ustvarjalno muzo. Hvala, ker si sodelovala pri našem barvnem izzivu pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako čudovito, ob klepetu ustvarjati. Lepo sta to naredili. Všeč mi je odtenek modre in kako izpade ozadje z božičnimi zvezdami. Kot piko na i pa si dodala še dva izrezana cveta za dimenzijo. Krasno. Lepo, da si z nami v Veseli hiški. Pozrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši

Več objav...