Kleklanje

sobota, 2. marec 2024

PRVI ROJSTNI DAN

Nedolgo nazaj sem vam pokazala okvir, ki sem ga naredila za rojstvo deklice Alane.
Sedaj pa je tu že voščilnica za njen prvi rojstni dan.
Odločila sem se, da ji naredim podobno voščilnico kot njenemu bratu Santiagu.
Slonček od Najlepšega para je tako prikupen in ravno pravšen za tovrstno priložnost. Poleg  pa še balon  v katerem se svetijo sekvenčki. Pikapolonice naj ji v življenju prinesejo srečo.
Mavrične oblake sem naredila z Distress inki. 
Za še večjo barvitost in razigranost sem v tekst besedam dodala vsaki svojo barvo.





Voščilnico odlagam na poličko:
galerija Najlepši par - Amerikanka, Slonček, Balon, Mali medvedki, Marjetice, Dve mali pentlji, Abeceda s šivi velika, Velike številke




3 komentarji:

  1. Ja kako je pa tole cortkano. Tako ljubko in nežno. Ne da mi je zelo všeč, naravnost očarana in navdušena sem <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, ker z zelo lepo voščilnico sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita mavrična voščilnica. Hvala za družbo v Craft-alnici. Goga

    OdgovoriIzbriši

Več objav...