Kleklanje

nedelja, 17. marec 2024

RUMENI CVET

Vzemi ta cvet, 
naj spremlja te po svetu,
ni mi usojeno s teboj imeti dom.
Ko boš osamljena tam,
odpri to moje pismo, 
v njemu rumeni ti cvet pove, da ljubim te.

Ljubezen je roža v tisočih barvah,
ena je moja, rumeno cveti.
Ljubezen je pesem v tisočih notah,
moja edina pa si le ti.
( Marjan Zgonc - Ljubezen je roža )

Ne poznam te pesmi, prvič sem jo slišala za 8. marec po radiu. Ravno takrat  sem ustvarjala za izziv CRAFT - alnice. Kot nalašč je v pesmi omenjena rumena roža, kot jo imam tudi jaz na moji voščilnici :)
Za izdelavo voščilnice sem uporabila šabloni iz trgovine Premium craft, katera je tokrat sponzor #355 izziva - RUMENA BARVA.
Na voščilnici so izključno rumeni cvetovi, ki naj bi v sebi nosili sporočilo sreče, veselja in prijateljstva.
Dodala sem še napis Najlepšega para "Prijatelji so". 




                    


Voščilnico odlagam na poličko:
CRAFT - alnica - izziv#355: RUMENA BARVA
Vesela hiška - izziv #52 - ČRKA R
Pomladna galerija Najlepši par - štampiljka in šablona " Prijatelji so"

                                            

                                              



          





4 komentarji:

  1. Prekrasna voščilnica v barvah, ki kar kliče po pomladi. Lepo si skombinirala barve, pa tudi napis <3

    OdgovoriIzbriši
  2. U kako zanimiva je in prava lepotica. Hvala, ker sodeluješ v izzivu Vesele hiške, Branka DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala, ker z zelo lepo voščilnico v rumeni barvi sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna rumena voščilnica, hvala za družbo v Craft-alnici Goga

    OdgovoriIzbriši

Več objav...