Kleklanje

ponedeljek, 23. januar 2023

Gore in Planike


Rastejo v strmi gori
lepe planike tri.
Zanje vedo le orli,
rosa umiva jih.

Šel bom v goro planike nabral 
in jih prinesel v dolino nazaj,
tri bele cvetke, troje oči, 
vsaka za svoj spomin

( Boris Kovač, Gregor Strniša )

Zakaj sem izbrala to pesem, boste kmalu ugotovili.

Voščilnico, ki vam jo bom pokazala, sem sestavljala kar nekaj časa. 
Te veličastne gore so mi delale kar nekaj preglavic. 
Nikakor nisem mogla ujeti barv, ki bi se med seboj ujemale. 
Ko sem jih končno naredila mi je še vedno nekaj manjkalo. 
Dodala sem vitke smreke, ki so zapolnile vznožje gora.


Pobrskala sem po šablonah Najlepšega para in glej ga zlomka, 
našla sem te prelepe planike na katere sem že skoraj pozabila. 
To so bile moje odrešiteljice, ki so dopolnile mojo sliko.


Pri meni so bolj lastovke tiste, ki vedo za planike in ne orli, kot govori pesem :)


V voščilnici je bila seveda še posebej priložena kuverta, za lepe misli ali kakšen darilni bon...



Voščilnico odlagam v:
 Najlepši par - galerija meseca januarja


8 komentarjev:

  1. Danica, to je pa tako noooora voščilnica , wauuuuuu <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, kako fantastična voščilnica. Prekrasni detajli in res krasno dodelan komplet. Kapo dol!

    OdgovoriIzbriši
  3. Danica, "scrollam" gor in dol po objavi z odprtimi usti... fenomenlana voščilnica in vsi ti detajli, barve, zgodba v ozadju... WAW, noro všeč, moj poklon :)!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo si spodnji rob gora zapolnila s smrekami. Voščilnica je čudovita. Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, sem oddala omentar pred prijavo :). Lp, Janja

      Izbriši
  5. Ooo, to pa je voščilnica in pol. Čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tole pa je prava umetniška stvaritev. Moj poklon!!!

    OdgovoriIzbriši

Več objav...