Kleklanje

ponedeljek, 16. januar 2023

Marjetice


Pomladansko obarvana voščilnica je namenjena moji nečakinji, 
ki je v teh dneh praznovala rojstni dan. 
Za njo sem izbrala marjetice Najlepšega para

Marjetice sem izdelala iz blaga ( stara rjuha, ki se je izkazala, da je še vedno uporabna ) 
in jih pobarvala z belim GELATOSOM.  
Za srečo naši mladenki sem na cvet nalepila še pikapolonico. 
Marjetice sem nalepila na dekorativni krog CRAFT&YOU in jih povezala 
s pisano GARN vrvico.
Na voščilnici sem uporabila elegantni napis Vse najboljše.

Da so marjetice nastale iz blaga, me ja navdihnila Lučka, 
ki sicer ustvarja pod imenom LuCreative s svojimi fantastičnimi cvetovi.


Z manjšo šablono Amerikanka 2, sem izrezala okrašen pravokotnik 
na katerega sem napisala tekst in ga prilepila v notranjost voščilnice. 
Nanj sem nalepila še nekaj štiriperesnih deteljic, ki so od Marianne design.


Voščilnico oddajam v:

Najlepši par - galerija meseca januarja

Želim vam en lep zasneženi dan ❄❄❄


2 komentarja:

  1. O draga moja, me veseli, da sem ti bila malo v pomoč <3 <3 . Voščilnica pa je res krasna <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav lepo si se potrudila za svojo nečakinjo in prepričana sem, da je bila voščilnice še kako vesela <3
    Izdelala si nežno voščilnico, ravno pravšnjo za mlado damo.

    OdgovoriIzbriši

Več objav...