Kleklanje

sobota, 14. januar 2023

Rojstvo

Veselje, smeh, solze...vse to so čustva, ki jih doživimo ob rojstvu našega malčka. 
Ta čustva sta občutila mlada starša, katerima se je rodil deček z imenom IVAN. 
Za rojstvo njunega sina sem naredila DL voščilnico 
in jo oblekla v prečudovite papirje 
Paper Heawen kolekcija "Dream baby" 
iz trgovinice Papirnati kotiček. 
Rožice sem oblikovala iz fomirane pene s šablono 
AMELIA 008  Aga Cebula. 







Voščilnico dodajam v:



Drobcen malček. 
Čist kristal.

Lesketajoč se in iskriv.
Brušen kot še nihče pred teboj.
Loviš svetlobo vseh lepih reči,
jo spreminjaš v mavrico
in odsevaš nazaj v svet.
Vse postane novo.
(Pam Brown)

Želim vam lepo in ustvarjalno soboto  💖



9 komentarjev:

  1. Čudovita je, tudi tebi lepo soboto ❤️

    OdgovoriIzbriši
  2. Ojej, to je pa bilo dela, ampak nastalo je nekaj čudovitega. Za vsakim vogalom se skriva presenečenje. Srečna dobitnica tega projekta. Jaz sem navdušena. Hvala, ker sodeluješ na Craftalnici, kjer tokrat kot gostja, pozorno spremljam vaše prispevke.

    OdgovoriIzbriši
  3. Več kot prekrasno in dodelano v piko.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je ❤️ hvala, ker si jo delila tudi v Veseli hiški

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo si ustvarjala na temo nov začetek. Hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna voščilnica. Lepo si sestavila voščilnico za nov začetek. Hvala ti za družbo v v Craft-alnici Goga

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita je tvoja voščilnica za rojstvo :-)) Lep nov začetek!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  8. To pa je res prava paša za oči. Res prekrasen pozdrav novemu članu družine. Toliko detajlov. Hvala da si z nami v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasna in nežna voščilnica. Zelo mi je všeč. Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši

Več objav...