Kleklanje

sobota, 21. januar 2023

Rože iz blaga

Danes vam zaupam kako sem se jaz lotila 
izdelave rožic iz blaga. Narejene so tako kot te marjetice
ki sem jih naredila v eni prejšnjih objav.

Kos stare rjuhe sem po eni strani obdelala s 
Textil medium in ga pustila, da se je posušil.  
Nato sem iz blaga izrezala rožice, jih obdelala z napravo ki je temu namenjena. 
Moja naprava je sicer kupljena na Amazonu, lahko pa jo dobite tudi v trgovini Premium craft. 
Blago seveda lahko tudi pobarvate ali osenčite 
z DISTREES blazinicami, barvami za blago ali pa  
kupite že barvno blago.


Koliko plasti bo imela vaša rožica , je vaša odločitev, 
Jaz sem pri posameznemu cvetu uporabila največ 3 plasti. 
Posamezne plasti lahko lepimo s silikonsko pištolo ali pa
Ko sem plasti sestavila, sem jim dodala še sredino cveta. 
Sama sem uporabila pestiče in perlice. Lahko pa sredino okrasite tudi z gumbki, 
3D tekočimi perlami...
Tako, zdaj vam samo še pokažem, kako sem sama uporabila rožice na voščilnici.
Za ozadje voščilnice sem uporabila šablono, ki ima enako obliko rož kot šablone s katerimi sem izdelovala 3D rožice. 
 


Prilagam vam še link do videa o izdelavi rožic, ki ga je posnela
Maja, lastnica trgovine Premium craft.

Zdaj pa vam zaželim samo še lep večer in upam, 
da sem vas s svojo objavo navdihnila k izdelavi rož iz blaga 🌺🌺🌺😉

2 komentarja:

  1. Odlično ti gre izdelava rož od rok pa naj bodo iz kateregakoli materiala. Bravo!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. WAW kakoje pa tole lepo...kapo dol za rožice iz rjuhe - čudovite so :).

    OdgovoriIzbriši

Več objav...