Kleklanje

četrtek, 6. februar 2020

7th Heawen

Fantastični papirji iz kolekcije 7th Heawvn so pripomogli k popolnemu videzu voščilnice, ki sem jo naredila za abrahamovko. Rožice sem delala iz fomirane pene jim dodala perlic v ketni in čipke. Uporabila sem Spellbindersove šablone ( Vicenza ) in šablono, ki jo je Tina naredila za trgovino Rayher.


 pogled v notranjost


Voščilnico lepim v galerijo februar.

Želim vam lep 🌞 dan.

6 komentarjev:

  1. WAW tole je prava mojstrovina in čist poezija :)! Elegantno, romatnično in popolno :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Nežne barve pa res naredijo vsak projekt eleganten. Všeč so mi papirčki in uporabljene izreze.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tukaj lahko pa samo zaploskam. :-) Čudovit papir, barve, dizajn in prelep šopek. Rezultat pa je prekrasna voščilnica z vintage pridihom za damo v najlepših letih.

    OdgovoriIzbriši
  4. how gorgeous and so very elegant.
    :) Karen

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je. Krasni detajli in papir.

    OdgovoriIzbriši
  6. Elegantna voščilnica,pri kateri si izbrala prave papirje,prave šablone in jih lepo sestavila.Za nameček pa še mini šopek cvetja...ta me je pa čisto očaral.

    OdgovoriIzbriši

Več objav...