Kleklanje

četrtek, 20. februar 2020

Čipka

Dekleta iz  Vesele hiške, so mojo voščilnico uvrstile med zmagovalke.
 V ta namen sem izdelala easel voščilnico v zlato beli kombinaciji.
To obliko voščilnice največkrat izdelujem za rojstne dneve, poroke...



Za izdelavo voščilnice sem uporabila; 
šablone Najlešpšega para,
kreativni ovali;
Hearh fetlt in Lea'Bilities.
Teksturna srajčka je od 
Crafter's Companion.
V središče voščilnice sem postavila čudovito čipko in jo dodatno okrasil s pol perlami.






V notranjem delu voščilnice je prostor za 
posvetilo ali sliko. 
Voščilnica ima dvojno dno, 
kamor lahko dodam 
dodatno darilno kuverto ali 
darilni bon.



Toplo vabljene  v Veselo Hiško,  kjer v mesecu februarju lahko ustvarjate na temo  Mixed media.  


Voščilnico lepim v galerijo Najlepši par, mesec februar.

5 komentarjev:

  1. Wawww,tale voščilnica pa je nadvse,nadvse lepa.Zlato bela kombinacija jo naredi svečano in prav navdušena sem nad tem,kako znaš skombinirati različne šablone.
    En veeelik objemček :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole lepotičko sem občudovala že pri Veseli hiški, ko si prišla na obisk - res izpade noro všečno in zelooo bogato :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je! Nežna in elegantna. Sem jo občudovala že v Veseli hiški. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Danica s svojo voščilnico di izrazila elegantnost, ki jo včasih že kar pogrešam. Res čudovita ! Hvala za obisk ! Objem# Veana

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako fantastična voščilnica. Hvala za obisk v Veseli hiški!

    OdgovoriIzbriši

Več objav...