Kleklanje

torek, 25. februar 2020

Sončnice

Če sem včeraj omenjala svoj najljubši cvet, vam ga danes pokažem. 

Za izdelavo voščilnice sem uporabila; 
rezalne šablone  Heartfelt - sončnice, Marianne design - vitica in listi; 
štampiljka sončnic, ter napis iz trgovine Mavelu
kolekcija papirjev Heartfelt



Voščilnico lepim v CRAFT-alnico, za izziv pet 3D cvetov.

Želim vam lep začetek dneva 🌻

8 komentarjev:

  1. Popolna je! Vse mi je všeč- napis, sončnice... Super izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  2. Res izpadejo sončnice popolno v kombinaciji z napisom in izbranimi papriji - všečkam :). Hvala, ker sončne rože deliš z nami v CRAFT-alnici :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo,zelo lepa in sončna.Lepo si skombinirala vse z ujemajočo celoto.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite cvetove sončnice si prelepo umestila na voščilnico. Lepo si barvno uskladila tudi napis in vse drugo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Temu se pa reče popoln izdelek.😁 Danica, čudovita je. Užitek jo je gledati.

    OdgovoriIzbriši
  6. všeč mi je topla in polna zanimivosti, vključno z dobrim verzom. Jag mislim kat+r na ustvarjanje, da je tisto, kar delamo rade.

    OdgovoriIzbriši
  7. Wauuu, krasne sončnice.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepe sončnice in čudovita voščilnica :-))
    Vesela sem, ker sodeluješ na našem izzivu CRAFT-alnice.

    OdgovoriIzbriši

Več objav...