Kleklanje

četrtek, 6. februar 2020

Okrasitev okvirja z rožami

Vladka in Tina želita v tokratnem, ko me  inspirira #74 videti okrasitev okvirja z rožami. Kot bi vedela kakšna bo njuna želja, sem dan prej naredila voščilnico za eno naših ustvarjalk, ki te dni praznuje svoj osebni praznik.
Moja okrasitev okvirja je videti takole.


Seveda se spodobi, da je obdelana tudi notranja stran voščilnice.


Uporabila sem šablono rožic Najlepšega para in jih pobarvala z Distress oxide blazinico. Vejice na katere sem prilepila cvetove so MD CR1432 in MD LR0526. Mreža v okvirju je od Spellbindersa.
Voščilnico lepim v Ko me inspirira #74
Galerija meseca februar

Želim vam lep dan 🌸


9 komentarjev:

  1. Z rožicami res ne moreš nikoli zgrešiti ampak postavitev le-teh je vedno tista, ki da piko na sam motiv...že naslovnica je prekrasna, presenečenje pa še v notranjosti...bravo!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je! Krasno si uporabila rožice

    OdgovoriIzbriši
  3. Se podpišem kar pod Mojco -šjora,obvladaš tele rožice :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Ves čas mi vleče oči k šopku. :-) Krasno si sestavila rožice zunaj in znotraj voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna zunanjost in notranjost. Rožice so nekaj posebnega. Lepo si sestavila vse skupaj.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo si opremila tako zunanjost kot notranjost.Šopek pa je fantastičen.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako zelo ljubke so tvoje male rožice...čudovita voščilnica je!

    OdgovoriIzbriši
  8. Nadvse čudovita je in tako nežno z vsemi temi drobnimi cvetovi in listi. Hvala, da si se nama pridružila

    OdgovoriIzbriši
  9. Tako nežno in z romantičnim vintage pridihom.
    Tvoja šopka drobnih cvetov in lističev sta tako prisrčna.
    Pa tole čudovito čipkasto ozadje. ♥

    OdgovoriIzbriši

Več objav...