Kleklanje

nedelja, 26. januar 2020

Darilna škatlica

LemonCrafts papirji so mi za nekaj časa osvojili srce. Ustvarjala sem s kolekcijo Sense and sensibility, ki sem ga kupila v trgovini "Darilnica Klavdija". 
Nastala je exploding box in darilna kuverta za damo, ki jo je obiskal Abraham.
Notranjost sem opremila s kovčkom, kot simbol potovanja po novih poteh. Gospa tudi sicer rada potuje in obožuje rože. Seveda je bila darila zelo vesela :)


Na pokrovu sem uporabila napis Najlepšega para in Sizzixovo šablono
Na takem izdelku nikakor ne smejo manjkati čipke, ki sem jih uporabila tudi na tej voščilnici.


 Notranjost so predstavile Spellbindersova šablona in EK robni luknjač.


Izdelek lepim v:

Želim vam lepo nedeljsko popoldne.

7 komentarjev:

  1. WAW - fantastična uporaba papirja in čipka da piko na i celoti :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, kako je pa to lepo... Čudoviti papirji in fantastični detajli...

    OdgovoriIzbriši
  3. Papirji res čudoviti in krasno jih znaš uporabiti na izdelku. Škatle so moja strast in tudi tu ti lahko zavpijem na glas: "KUPLJENO in NARJEN"!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav lepo si uporabila papirje in naredila zelo lepo škatlo.Navdušena sem nad vsemi detajli.Čipka pa da posebno noto tako škatli kot kuverti.

    OdgovoriIzbriši
  5. Oh, prekrasna škatlica in še lepša voščilnica ! Izbrala si čudovite barvne odtenke, ki se tako lepo prelivajo in vse deluje usklajeno in nostalgično vintage, kar mi je zelo pri srcu. Čestitke !

    OdgovoriIzbriši
  6. Sanjsko lep kompletek. Vsi detajli so fantastični. Meni bi bilo škoda rezati tako čudovite papirje. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito, prečudovito. Tole je res prekrasen komplet za abrahamovko. Tako lepo si papirjem dodala izrezano čipko in tudi tisto pravo. Za vintage romantični pridih imaš res oko in očitno tudi srce. Res vidi se, kako srčno so ustvarjene tvoje stvari. In ta cvetlični kovček, bi ga kar vzela pa se sama z njim odpravila na kakšno popotovanje. :) Vse lepo želim.

    OdgovoriIzbriši

Več objav...