Kleklanje

ponedeljek, 28. oktober 2019

MŠPU 7/2 - les

Takole sem se lotila druge domače naloge pri MŠPU. Zvončke sem pobarvala s pasto Inka gold in ročno narisala rdečo črto . Božično zelenje sem pobarvala z vodenkami in distress ink blazinicami. Na voščilnico sem dodala še napis, ki se mi je zdel ravno pravšnji za tu gori.


 Pri naslednji voščilnici sem les pritrdila z žebljički. Te deske zagotovo ne bodo odpadle 😆. 
Božično zvezdo sem okrasila s tanko mrežasto tkanino in jo pobarvala z distress ink blazinico.  Na samo zelenje sem posula še malo steklenih kristalčkov, kateri so pozabljeni čakali, da jih končno spet uporabim 😊 
Voščilnici lepim v galerijo, med novosti in MŠPU 7 - les.
Tako, to je za danes vse. 
Želim vam lep in uspešen začetek tedna.

9 komentarjev:

  1. Lepi sta! Sploh prva z zvončki je res čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo, kako sta krasni...pri drugi si me pa še navdušila z žebljički!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Obe sta zaradi lesu tako topli - čudovito si poustvarila les, kot pravi je. Mi je pa druga za odtenek ljubša - zaradi žebljičkov :-)
    Prijazne praznike ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Obe sta prekrasni, mi je pa za pikico bolj všeč druga zaradi žebljičkov.
    Objemčekkk :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasen 'les' si ustvarila in ga uporabila za ozadje prazničnih voščilnic.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudoviti sta obe. Krasne deske v ozadju in lepa dekoracija.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepi leseni ozadji in krasno si jih dopolnila s temi izrezi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Super ideja, da si uporabil ažebljičke, drugače pa sta obe lepi :).

    OdgovoriIzbriši

Več objav...