Kleklanje

sreda, 23. oktober 2019

MŠPU 7/1 - letterpress

Čas tako hitro beži, da smo pri MŠPU že pri šesti nalogi, jaz pa komaj objavljam prvo. 
Moja letterpress domača naloga je narejena v zlato beli kombinaciji.
V začetku mi je malo ponagajal odtis snežinke, ki sem jo morala odtisniti na vbočen del osnove. Nanesla sem premalo lepljive blazinice in se zato embosing prah ni sprejel v vseh vdolbinah. Posledično so manjkali srčki, ki so na krakih same snežinke.
Z nekaj popravki je naloga uspešno narejena.


  Za izdelavo voščilnic sem uporabila štampiljke in rezalne šablone Najlepšega Para.
Voščilnice lepim v MŠPU 7 letterpress, v galerijo in med novosti.






9 komentarjev:

  1. Zelo so lepe. Elegantne in tako svečane v tej barvni kombinaciji.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si opravila prvo nalogo. Ta zlato-bela kombinacija je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisem ravno ljubitelj zlate, ampak tale kombinacija in izvedba je pa TOP :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Uaaau!!! Kako zelo so lepe...delni odtis, embosirani robovi, barva...krasno!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. u Danica, tole je pa ena čudovita voščilnica... tako zelo elegantna...bravo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne so in zelo mi je všeč, da si odtisnila samo del snežinke. Sploh te druge so še posebej lepo izpadle.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tako so lepe, da se jih sploh ne morem nagledati. Krasna postavitev. Zelo domiselno si naredila delni odtis snežinke. Barvna kombinacija je bombastična. Saj ne vem, ali mi je ljubša vbočena, ali izbočena varianta. :-) V glavnem - sanjsko.

    OdgovoriIzbriši
  8. Wawww,tole pa je vrhunsko izdelano.Robne snežinke še poudarijo eleganco voščilnic.

    OdgovoriIzbriši

Več objav...