Kleklanje

četrtek, 31. oktober 2019

MŠPU 7/8-9 domače šablone in ED - zdravo življenje

Izziv na CRAFT-alnici za Europo Dona "Zdravo življenje" sem izdelala  naslednje tri voščilnice.
Izbrala sem motiv ki, nam ga je ponudila Tina iz Najlepšega para. Krošnjo sem odtisnila s štampiljko iz kompleta "Ozadja z voščili" in dodala pentljo.




Za domačo nalogo MPŠU 7/8-9 je bilo potrebno izdelati doma narejene "plastične" šablone. Iz Yupo papirja sem izrezala sadje in ga nato z Distress Oxidi nanesla na list papirja ter ga poškropila z NUVO Mica mist bleščečim sprejem.



 Takole je videti nanos barve skozi šablono.

 Voščilnici lepim v galerijo in MŠPU 7/8-9 doma narejena plastična šablona.

5 komentarjev:

  1. Tvoja ideja za zdravo življenje mi je zelo všeč :-)) Krasne voščilnice si naredila in lepo uporabila Tinin digi. Čudovita ozadja si ustvarila.
    Vesela sem, da si se nam pridružila v CRAFTalnici in da si dobrodelna! ❤️ Hvala ❤️

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si skombiniral ain si izdelala ozadje. Nastala je zelo ljubka voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jej, kako so lepe...in kako ljubka je tvoja domača sadna šablona!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Super voščilnice za dober namen. doma narejen ašablona pa res dobro paše v kompletek s Tininim digijem ;).

    OdgovoriIzbriši
  5. Super si uporabila šablono sadja in več kot fantastično se poda k Tinini digi deklici.Lepo si ustvarjala za dober namen.

    OdgovoriIzbriši

Več objav...