Kleklanje

sreda, 30. oktober 2019

MŠPU 7/3 - akvarelno barvanje


Akvarelno pobarvana srnica mi je odskakljala v tresočko. Ni šlo drugače, saj je moja princeska čisto navdušena nad njimi. Vseeno sem si brez dovoljenja drznila na okvir prilepiti zelenje, božično zvezdo in ptička. No, ko je bila obešanka končana sva bili s princesko obe zadovoljni.


Pri drugi izvedbi tresočke sem uporabila papir trgovine Mavelu iz komleta "Pikica pri pikici"
V okvir je bila ujeta srnica ki stoji na pikastih oblakih


Voščilnici lepim v galerijo, med novosti in MŠPU 7 - Akvarelno barvanje.
Želim vam lep dan in se beremo naslednjič.

4 komentarji:

  1. Kako lepo in ljubko. Sploh prva v tej okrogli izvedbi mi je še posebej všeč. Krasno si jo okrasila tudi zunaj. Ta druga pa je nadvse ljubka z vsemi pikami.

    OdgovoriIzbriši
  2. kako izjemno lepi sta...hvala!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. ZAKOOOON sta obe. Ti dve voščilnici pa res navdihujeta n apolno :)!

    OdgovoriIzbriši
  4. Iiiiii,saj sploh ne najdem pravih besed.Očarala si me prav z obema tresočkama.In kar vidim Sariko, kako so se ji zasvetile okice,ko je zagledala tole babičino mojstrovino.

    OdgovoriIzbriši

Več objav...